September 02, 2010

ucapan Merdeka



masa hari merdeka aku dapat ucapan yang membuat aku bercampur terharu dan pilu.
dari sahabat, begini lah karangannya....
tQ tau
tQ for da food
tQ for the time
tQ for the lepak
tQ for the transport
tQ for the TAK TIDO
tQ for the sahur
tQ bawak aku jalan jalan
tQ for the story
tQ layan story aku balik
tQ bawak jumpa kawan- kawan lain
tQ bawa aku lepak tempat yang aku tak pernah pergi
tQ bawak tengok moviee tapi takda cerita and tak tengok ponn
tQ susah susah hang amik kereta nak kuaq gan aku
tQ sebab pilih lauk tuk berbuka haritu
tQ bagi aku bawak kereta hang
tQ tak marah aku even aku langgar bumper laju laju
BummmmmmmPErrrrrr!!!!
tQ za
tQ tuk semua za
take care
selamat bekerja dihari merdeka ya!
T________________T"
memang sweet ayat-ayat permulaan karangan ini,
tapi bila dah penghujung memang aku meraung
waaaaaa, kerja kerja
hate U!

No comments: